.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسايي: 90 درصد از كابينه دهم قابل دفاع است

حجت الاسلام حميد رسايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در ارزيابي از معرفي اعضاي كابينه توسط رئيس جمهور گفت: بسياري از وزراي پيشنهادي شاخصه‌هاي لازم را براي بدست گرفتن سكان وزارت خانه‌اي كه معرفي شده‌اند را دارند و در اين زمينه از توانمندي، سوابق و ويژگي هاي لازم برخوردارند.
وي افزود: البته ما نمايندگان نيز بايد برنامه‌ي آن ها را ببينيم و حرف هايشان را بشنويم. آن چيزي كه در حال حاضر به نظر مي رسد، اين است كه با توجه به اين سوابق و نوع شناختي كه از اين افراد داريم كابينه در كليت قابل دفاع بوده و در مجموع كابينه خوبي است.
اين نماينده تهران اظهار اميدواري كرد كه اين كابينه در عمل هم بتواند با همين شرايط و ويژگي ها حضور خوبي داشته باشد.
رسايي ادامه داد:برخي وزراي پيشنهادي از آن اشل لازم براي بدست گرفتن سكان وزارتخانه مربوطه برخوردار نيستند كه البته شايد در جلساتي كه با آن ها خواهيم داشت و هم چنين ديدن برنامه‌ها و شنيدن صحبت هاي آن ها اين ابهامات برطرف شود.
اين نماينده مجلس معتقد است كه هم وزير پيشنهادي كشور و هم وزير پيشنهادي آموزش و پرورش و هم وزير پيشنهادي رفاه نياز به تامل بيشتري دارند.
وي افزود: بنابراين اميدواريم در جلساتي كه برگزار مي شود با ديدن برنامه‌ها و كار كارشناسي كه در كميسيون ها صورت مي گيرد، ابهامات برطرف شود و اگر اين گونه نشود، شايد در مورد اين وزارتخانه‌ها، نظر مجلس به شكل ديگري ابراز شود.
اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس اظهار كرد: در حقيقت بعد از برگزاري جلسات تخصصي در كميسيون ها و شنيدن برنامه ها و حرف‌هاي آن‌ها مي‌توان تصميم جامع تري گرفت.
وي هم چنين به صورت مصداقي به برخي وزراي پيشنهادي ساير وزارتخانه ها اشاره كرد و گفت: درمورد وزير پيشنهادي اطلاعات با توجه به سابقه و پيشينه‌اي كه مصلحي دارد، در ايجادهمگرايي بين نهادهايي كه وظيفه امنيتي را برعهده دارند مي تواند بسيار كمك كننده و موثر باشد و هوش و ذكاوت و توانايي لازم هم در وي وجود دارد. وزير جهاد كشاورزي پيشنهادي نيز از سوابق بسيار خوبي برخوردار است و يا وزارت خانه‌هاي دفاع و مسكن از انتخاب هاي خوب در دولت دهم است.
اين نماينده مجلس در مورد معرفي وزير پيشنهادي نيرو نيز تصريح كرد: با توجه به سابقه خوب علي آبادي در بحث ساخت و سازها در سازمان تربيت بدني كه يك جنبه مثبت از عملكرد وي بود، اين انتخاب قابل دفاع است.
رسايي در پايان گفت:90 درصد از كابينه دهم قابل دفاع است و فكر مي كنم قطعا از مجلس راي مي آورند و اما در خصوص چند وزارتخانه كه اسم بردم بايد منتظر جلسات باشيم و بعد از آن جلسات بتوان تصميم گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.